Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa dokumalmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun site analizleri ciğerin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi eşya ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da site izlem kimliğini sitenize ilave etmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve taalluk alanları kabil değişlemkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işlemletmeniz ciğerin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En kıymettar olan müşterilerden kalkmak suretiyle, bir sıralamada çıkmak, çabaların en çok üstünlük sağlayacağı kesime yöneltilmesine olanak sağlar. Böylece müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faik etkinliği, elverişli maliyette yapma zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web site teriminin alıcı merkezli son yıllarda yaneşeliığı mübadele fiilen akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li yılların “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda olduğu bu dönemlerde web sitelerinde alan düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin sonuç plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya temelladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde değişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle bile artık “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi temelladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç yapı taşı yer eke gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz şekilde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı. ▬ Bili ve bildirişim teknolojilerini etkin kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi hatına entrika iş süreçlerini değişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan erişim kabil oldu. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Ilmî anlamdaki website çkırmızıışmalarının Türkiye’deki esbaki 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk çatlakştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama kovuşturma eden yıllarda internet site çkırmızıışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler icap kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda görev veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çkırmızıışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temaşa eden web sitesi sadece üretilmiş görev, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağdaş bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan bütün faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası yapmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da teşhistıldığı bir üzeri olduğu yadsınamaz. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasar çizim ve yazılım çkırmızıışmalarını belli başlı bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkırmızıışmalarda meydana getirilen plasmanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Sadece web tasar çizim adı şeşnda temellayıp şirketin sahih finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birçok projenin ahit ortamında üst yönetim tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin muvaffakiyetsiz olduklarını gördük. Bunun internet projesi ya da sair bir x projesi olmasının önemi yasak. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede baki katınızda olması çok önemlidir. Bunun sağlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bentlı. Yani sadece alıcı memnuniyeti hedefli web sayfası çkırmızıışmaları, böylece istenilen hatimeları vermemektedir.